Vaši kolegové nerozumí tomu, co jim chcete sdělit? Často nevíte, jak formulovat své výroky? Nemůžete se s týmem dohodnout?
Občas se nám stane, že posloucháme, ale nenasloucháme. Díky umění naslouchat dokážeme předejít mnohým konfliktům, avšak málo kdo jej ovládá. Pochopení komunikačního procesu, co nám v komunikaci brání, ale taktéž znalost TAN – technik aktivního naslouchání je základ dobré komunikace. Jeden z hlavních předpokladů úspěšné spolupráce v organizacích je schopnost vytvářet prostor pro nalézání společného řešení a konkrétních dohod. Konkrétní nástroje vám pomohou zorientovat se v konfliktních situacích a naučíte se využívat TAN – techniky aktivního naslouchání. Jak brát konflikty jako výzvy a vytvářet dohody,
Pro kolik je lidí
5 lidí
Délka workshopu
4 hodiny
Pro koho je určen
Firmy, Tymy
Forma workshopu
on-line
Interaktivní on-line setkání v malé skupině. Účastníci si osvojí základní mediační techniky, které pomáhají řešit napjaté situace v týmu. Součástí jsou modelové situace, trénink aktivního naslouchání a zpětné vazby.
Komunikace
Co vás na workshopu čeká
Jak probíhá worshop
Interaktivní on-line setkání v malé skupině. Účastníci si osvojí základní mediační techniky, které pomáhají řešit napjaté situace v týmu. Součástí jsou modelové situace, trénink aktivního naslouchání a zpětné vazby.
Dlouhodobá akademie
Ne
Oblast worshopu
Komunikace
achievements